Täältä löydät tietoa ajankohtaisista asioista sekä tulevista tapahtumista

Rusutjärvi-seura ry etsii kesätöihin
ajalle 1.6.-31.8.2024
Rusutjärven uimarannalle kioskimyyjää.

Jos olet:
• 15-18 vuotias
• tuusulalainen
• reipas ja oma-aloitteinen
• iloinen ja tulet toimeen ihmisten kanssa
Laita meille hakemus 18.2. mennessä.

Tiedustelut ja hakemukset
rusutjarviseura@gmail.com

JOULUINEN TERVEHDYS!

Rusutjärvi-seura ry on kuluneena vuonna tuttuun tapaan järjestänyt tapahtumia ja talkoita, ylläpitänyt Rusutjärven uimarannan toimintaa sekä osallistunut yhteistyökumppaneiden tapahtumiin.

Toimintavuoden loppu alkaa häämöttää ja on aika kiittää kaikkia vapaaehtoisia, talkoolaisia, yhteistyökumppaneita sekä seuran jäseniä onnistuneesta vuodesta.

Tehdään yhdessä vuodesta 2024 vielä upeampi.

Lämmin kiitos ja rauhaisaa joulunaikaa!

Rusutjärvi-seura ry:n hallitus

Harri, Tony, Tarja, Jani, Kati, Vesa ja Arttu

VUODEN 2023 HYVINVOINNIN EDISTÄJÄ

Rusutjärvi-seura ry on palkittu Tuusulan kunnan Vuoden 2023 hyvinvoinnin edistäjänä tekemästään työstä talviuinnin parissa.

Palkitsemistilaisuudessa nostettiin esille erityisesti seuran puheenjohtaja Harrin ansiokas työ lajin tuomiseksi tuusulalaisten tietoisuuteen.

Rusutjärvi-seura ry on palkittu myös vuonna 2019 Vuoden hyvinvoinnin edistäjänä.

TEATTERIMATKA HÄMEENLINNAN TEATTERIIN LA 18.11.2023 PERUUNTUNUT

Valitettavasti teatterimatka on jouduttu perumaan, lisätiedot on lähettetty sähköpostitse teatterimatkalle ilmoittautuneille.

Pahoittelemme asiaa.

Rusutjärvi-seura ry:n puuhanainen Kati Luostari vastaanotti 28.10.2023 Suomen Kylät ry:n pronssisen ansiomerkin tunnustuksena aktiivisesta ja pitkäaikaisesta työstä kylätoiminnan hyväksi

Asiaa seuran jäsenmaksuista

Olemme tarkastaneet vuoden 2023 maksettuja jäsenmaksuja (maksu erääntynyt 31.5.2023) ja valitettavasti maksuja puuttuu paljon.

Tarkistathan että maksusi on ajan tasalla. Mikäli olet maksanut jäsenmaksun tämä, kirje on tarpeeton.

Jäsenmaksun 10 euroa voi maksaa Rusutjärvi-seura ry:n tilille FI32 4260 0010 4778 64 (viestikenttään teksti jäsenmaksu sekä jäsenen nimi) tai vaihtoehtoisesti MobilePay:lla Rusutjärvi-seura ry 83613.

Seuran vuosikokous pidettiin ke 10.5.

Kokouksessa valittiin Harri Luostari jatkamaan seuran puheenjohtajana.

Hallituksen jäseninä jatkavat Vesa Olander, Tarja Savolainen, Tony Jaatinen, Katri Luostari, Arttu Kumpulainen ja Jani Rantanen.

Kiitos kokoukseen osallistuneille!

Rusutjärvi-seura ry:n puheenjohtaja Harri Luostari vastaanotti 22.4.2023 Suomen Kylien pronssisen ansiomerkin tunnustuksena aktiivisesta ja pitkäaikaisesta työstä kylätoiminnan hyväksi.

KYLÄAVUSTAJAN PALVELUT TAAS KÄYTÖSSÄ

Kyläavustaja Arin voi hälyttää apuun arjen askareisiin arkisin klo 9–14 p. 045 1344908.

Lisätietoja Harri Luostari 0400 662078 tai rusutjarviseura@gmail.com

VUODEN 2023 TALVIUINTIPAIKKA!

Suomen Latu on valinnut Rusutjärven talviuintipaikan vuoden 2023 talviuintipaikaksi. Tieto julkistettiin Peurungalla talviuinnin SM-kilpailuissa.

Rusutjärvi-seura ry etsii kesätöihin

ajalle 1.6. – 31.8.2023

Rusutjärven uimarannalle kioskimyyjää.

Jos olet:

· 15-18 vuotias

· tuusulalainen

· reipas ja oma-aloitteinen

· iloinen ja tulen toimeen ihmisten kanssa

Laita meille hakemus 20.2. mennessä.

Tiedustelut ja hakemukset

rusutjarviseura@gmail.com

Rusutjärvi-seura ry:n syyskokouksessa 12.10.2022 valittiin vuodelle 2023 seuran puheenjohtajaksi Harri Luostari sekä hallituksen jäseniksi Vesa Olander, Tarja Savolainen, Tony Jaatinen, Katri Luostari, Arttu Kumpulainen ja Jani Rantanen.

Uusi hallitus aloittaa kautensa tammikuussa 2023.

Uimarannan kesäkioskin avajaisia vietetään

SUNNUNTAINA 5.6   KLO 11-18

Rusutjärven uimarannan talviuintikausi on päättynyt.

Kiitos kaikille uimareille kuluneesta kaudesta ja lämmin kiitos upeista kuvista ja kauniista sanoista, joita uimarannan Facebook sivulla on riittänyt. Toivottavasti nähdään rannalla kesäkaudella2022 ja avannon äärellä taas ensi kautena.

Kyläavustajamme Jouni siirtyy opintojen pariin, joten tällä hetkellä ei kyläavustajan palvelut ole käytettävissä.

Uuden kyläavustajan rekrytointi on käynnissä.

Muutoksia kyläavustaja-palvelun laskutukseen

1.1.2022 alkaen kyläavustajan tuntiveloitus on 12,40 € / tunti.

1.1.2022 alkaen paperilaskuihin lisätään 5 € laskutuslisä.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onko perheessäsi, naapurissasi, tuttapiirissäsi tai ehkä sinä itse olet etsimämme tuusulalainen nuori

Rusutjärven uimarannan kioskimyyjän haku on päättynyt. Kiitämme kaikkia hakijoita, jotka osoittivat mielenkiintonsa tehtävää kohtaan.

Seuran käyttöön on varattu koulun liikuntasali tiistaisin klo 17-19.

Ajatuksenamme on saada hauskoja ja hyvän mielen liikuntatuokioita kyläläisille. Ottaisimme mielellämme toiveita ja ideoita vastaan mitä voisimme yhdessä pelata, leikkiä, jumpata, tanssia tai muuten liikkua.

Voit laittaa meille sähköpostia rusutjarviseura@gmail.com tai soittaa seuran pj.Harri Luostari 0400/662078